Jag navigerar tryggt genom marknadslandskapet efter många år som marknadschef inom olika branscher, i globala organisationer såväl som mindre företag.
I rollen som interim och deltidsmarknadschef har jag specialiserat mig på att arbeta med olika företag i uppstart- och tillväxtfas där mitt strategiska perspektiv i kombination med min förmåga till operativt genomförande är en stor tillgång.
Mitt mål är att de företag jag jobbar med ska få ut maximal effekt av sin marknadsföring. Dit når vi genom att tillsammans arbeta metodiskt, datadrivet och alltid med ett tydligt kundfokus.
Med närmare 100 varumärken på kundlistan och mer än tjugo års erfarenhet av projektledning inom reklam och marknadsföring bidrar jag med ett strategiskt utifrån-perspektiv och operativ framåtdrift.
Jag har ett coachande förhållningssätt och drivs av såväl människors som organisationers utveckling. Bland tidigare kunder finns stora svenska dagligvaruaktörer, internationella bolag inom teknik och retail, reklambyråer och ideella organisationer.
Jag har lång erfarenhet av självledarskap med ett flertal coachutbildningar i bagaget, och är en perspektivgivare på alla plan. Både gällande marknadsplaner, ledarskap och världen i stort.
United Wise samarbetar med specialister inom olika områden som text, bild, grafisk form, webbdesign, digitala kampanjer eller annat som behövs för att kunna genomföra effektiva och professionella marknadsaktiviteter.
Vi säkerställer att det alltid är rätt kompetens till rätt pris som anlitas för att genomföra er marknadsplan.
Aktör i Dagligvaruhandeln
Tove Svidén, Spendrups
Stefan Aaröe, Innovation & Business Strategist
Tomas Grönqvist, VD MIOO Cycling
Tomas T